Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Vecka 19 (18+5)

Kategori: Allmänt

Det blir en tidig morgon imorgon, väckaren ringer 05:45, inte helt ok på en lördag! Men vi ska ju till Lycksele så då är det ju värt besväret :) Det är marknad där i helgen så en eller två Langos lär nog slinka ner i magen. Fortfarande inte känt av bebis i magen men det ska visst vara helt normalt, ultraljudet känns långt borta men snart kan vi säga "bara en vecka kvar" och om jag ska försöka se det från den positiva sidan så ju längre fram UL blir, om det visar att allt är ok med bebben, desto större chans att den verkligen har tänkt överleva. Om vi gjort UL för ca två veckor sen skulle jag säkert redan hunnit bli orolig igen. Åh, tänk om man kunde ha en Big Brother-kamera i magen så man alltid kunde kolla läget när man blev orolig.

Magbilder från vecka 16 och 18.



Kommentarer

  • C säger:

    Vilken fin bebismage :) Jag kände inga rörelser förrän efter RUL. Verkar vara väldigt olika det där.

    2014-03-01 | 08:12:55
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se
  • Langtarefterbarn säger:

    Jag kände inget förrän efter RUL heller. Det kommer snart ska du se! :)
    Jättefin mage!

    2014-03-05 | 19:08:53
    Bloggadress: http://www.langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: