Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Vecka 34 (33+5)

Kategori: Allmänt

Jag är sämst på att uppdatera bloggen! Jaja, har fått gravidpenningen beviljad så från i måndags har jag "semester". Skönt med tanke på alla sammandragningar och förvärkar jag får så fort jag gör något. Att storstäda huset tog två dagar(!) eftersom jag gatt vila hela tiden. Men jag försöker hitta på uppdrag att göra varje dag så att tiden går lite fortare. 

Var hos barnmorskan igår, har nu gått upp 10 kg. Allt är bra med bebisen, den ligger med huvudet neråt och är fixerad/ruckbar. Gjorde den där glykosbelasrningen för några veckor sen, inga problem, jag låg på 4 och man ska ha under tio så jag var inte i närheten ens. 


Hur söt är inte Q i sin slips!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: