Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Nytt försök

Kategori: Allmänt

På tisdag, imorgon åker vi till Umeå för att sätta in ett embryo (om något av de två blastocyster vi har i frysen klarar upptiningen vill säga). Jag önskar att jag kunde säga att det känns spännande och att jag är förväntansfull men jag känner mig bara...tom...likgiltig... 
Säkert är det bara en försvarsmekanism som min hjärna har byggt upp för att kunna klara av alla ständiga besvikelse men jag skulle vilja känna glädje över denna stora händelse, för nog är det en stor händelse alltid, det kan ju vara denna gång som det lyckas för oss! 

Nu är det nästan exakt ett år sedan vi gjorde första IVF:en, tror vi satt in det enda embryot den 7/11. Så gissa om jag kommer vara nojig över jul å nyår om insättningen mot all förmodan skulle lyckas. 

Fortsättning följer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: