Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Söndag

Kategori:

Oj vad jag måste ha misslyckats med sprutorna igår! Nog brukar jag bli lite öm och få små små blåmärken men blåmärket efter gårdagens spruta är inte att leka med. Är även svullen och öm fortfarande... Ikväll ska jag ta dom sista sprutorna och förhoppningsvis visar ultraljudet imorgon att det vuxit som det ska i magen så jag får ta ägglossningssprutan och planera in äggplock. Håller tummarna för det iaf!

Bild på blåmärket från gårdagens sprutor. Dom små gulbruna blåmärkena är också från denna IVF-omgång.

Kommentarer

  • C säger:

    Oj, tror du att du råkat pricka ett blodkärl? Har för mig att jag läst att det kan bli så då.. Hoppas det har dragit iväg där inne under helgen, lycka till imorn! Kram

    2013-03-24 | 16:45:56
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se

Kommentera inlägget här: