Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Tisdag

Kategori:

Blä vad jag är less på skolarbete! En uppgift vi har är så fruktansvärt tråkig så jag hittar på allt annat att göra i stället. Men nu är det bara den kvar som är "efter", har tillochmed gjort bort en uppgift i nya kursen. Känner mig duktig!

Imorgon ska jag ringa till Barnlöshetsgruppen och höra om dom kan skicka en ny remiss till IVF-kliniken. Pratade med kliniken i morse och dom sa att det är Barnlöshetgruppen som bestämmer sådant. Och jag hoppas att det stämmer det vår doktor sa, att vi får ett till försök. Men, imorgon får vi nog svar. Vi har även fått en telefontid med en doktor på IVF-kliniken för att prata om framtiden, när vi ska köra igång igen å sånt.

Jag har även försökt uppdatera min presentation här på bloggen men det blir bara ihoptryckt, ser inte så bra ut. Jaja inte mycket att göra.
Har äntligen målat klart gunghästen, blev riktigt nöjd. Jag kalkylerade av ansiktet så att det skulle bli lika som tidigare och det gick bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: