Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Onsdag

Kategori:

Har varit dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden, skyller på att det varit fullt upp med annat och att jag inte har så mycket att skriva om.

Ja nu är det bara ca 10 dagar (om min mens har återgått till det normala) tills jag startar med injektionerna. Det känns sådär. Jätteskönt att vi är igång igen men ändå en sorg att vi inte kan klara av att bli gravida själva. Nu vet vi i alla fall vad vi ger oss in i och vi vet vad vi kan vänta oss. Vi har fått uppleva oändlig glädje men också fruktansvärd sorg, en sorg som jag trodde skulle slita mig sönder och samman men på nått vis så överlevde jag. Jag har nog min underbara man att tacka för det, även min familj och vänner har varit till stor hjälp.

Det är fortfarande jobbigt att prata om missfallet/MA men det går lättare. Vi fick älska dom en liten stund iaf.

Vet inte om jag la upp någon bild på dom förut men här kommer en, i vecka 6+4 blev dom daterade till, två starka hjärtan slog vid det här tillfället, två veckor senare dog dom men det tog ytterligare ca två veckor innan vi upptäckte det via VUL.

Kommentarer

  • Antara säger:

    Skönt att få starta igång igen! Men förstår din sorg att inte kunna bli gravida själva...
    Vi ska starta vår första IVF om ca en månad vi ska på planeringsmöte nästa vecka. Hoppas allt går bra för er!

    Svar: Lycka till med IVF:en! Håller tummarna för er!
    Jeanette

    2013-02-28 | 18:45:48
    Bloggadress: http://utanegetbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här: