Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Trött

Kategori: Allmänt

Oj vad jag känner mig sliten efter helgens festligheter. Tur att jag har lite sommarlov nu i ca 2 veckor (förutom att jag jobbar i helgen). Vi spenderade helgen i Lycksele, bodde i stugan som vanligt. Vi storstädade, och det behövdes verkligen! På lördagen hade vi kräftskiva med vänner och sedan utgång på kvällen.
Helgen avslutades mindre roligt. När vi ska köra hem och passerar Brännbergsvägen så står ett hyreshus i lågor! Fy så hemskt! Som tur var så skadades ingen fysiskt men hela huset är i princip förstört... Det kan verkligen gå fel så fort!
Då Bloglovin appen inte fungerar som den ska, och har inte gjort det på några månader, så har jag inte läst typ några bloggar. Men idag raderade jag och tog hem appen igen(måste göra så för att den ska funka) och hade över 200 olästa inlägg! Vad jag kunde urskilja var att de flesta bloggare som skriver om barnlöshet nu är gravida. Stort grattis! Äntligen! Men tyvärr så är vi fortfarande några som ännu inte lyckats...
Som sagt så hade jag visst ingen ÄL denna månad och nu väntar jag bara på mensen så jag kan börja testa igen. Idag är cykeldag 33 så den borde ha kommit redan, fast vissa månader har det gått till dag 36-37 innan den kommit.

Kommer inte ihåg om jag visat bilder på hur vi gör om här hemma så nu kommer några bilder på allt möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: