Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Ruvardag 9

Kategori:

Fortfarande inga symptom, tror att det var lite torkat blod på pinnen, som jag använder för att stoppa in Lutinuspillren, igår kväll och imorse. Så var det förra gången och då var jag jätte nervös, nu är jag helt likgiltig. Skönt på ett sätt att inte vara så orolig för jag tror fortfarande att det misslyckades den här gången, att embryot sitter kvar i "slangen" som används för att göra ET typ. Vill bara att testdagen ska komma så att vi kan gå vidare med nästa försök.

Till något helt annat, lyckades boka tre sittplatser till första finalmatchen mellan Skellefteå AIK och Luleå!!! Så på lördag blir det hockey!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Nyfiken hur du mår och hur det går för er. Kram från någon som också kämpar och som bor i samma stad som du!

    Svar: Jag mår bra, inga symtom så jag tror tyvärratt det är kört. Jasså! Då har du också erfarenhet
    från kvinnokliniken, barnlöshetgruppen och IVF-kliniken i Umeå?
    Sugen på att höra vad du tycker om allt!
    Jeanette

    2013-04-10 | 00:15:31
    Bloggadress: http://varbarnlangtan.blogg.se

Kommentera inlägget här: