Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Söndag

Kategori:

Vaknade kl 7 och kände mig rätt pigg, fast det är ju söndag så jag fortsatte sova. Vaknade igen kl 9 och känner mig jättepigg. Vad är problemet, tänkte jag. Just det, det var ju inatt vi skulle ställa om klockorna och min mobil gör det automatiskt. Inte underligt att jag kände mig så pigg.

Gårdagen spenderades först på stan och sedan hemma med vänner. Räkor stod på menyn. Mums! Vi får äta gott hela helgen för idag är det kalas hos några andra vänner så då blir det en massa gofika.

Min mage är öm och jag känner mig illamående mest hela tiden. Trodde att jag skulle vänja mig vid sprutorna men jag tycker att det blir jobbigare och jobbigare. Nu har jag ju redan ont och är öm där jag ska sticka... Bara att kämpa på!

Köpte en handväska och en börs igår och jag är sååå nöjd! Dom är så fina! Och dom luktar så gott!

Kommentarer

  • Idaeri säger:

    Du är en kämpe! :-)

    2012-10-28 | 12:59:34

Kommentera inlägget här: