Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Onsdag

Kategori:

Tar en välbehövlig paus från pluggandet. Oj vad jag är känner mig konstig, igår kände jag att allt var skit. Idag känns det mesta helt okej. Nu känns det nästan som att jag skulle orka med ett kalas imorgon :) Men nu har jag bestämt att det inte blir något och det känns väldigt skönt på sitt sätt. Det betyder att jag slipper städa och baka och kan ägna all tid till skolarbetet. Och det behövs verkligen!

Jag har även börjat längta efter att fara å hälsa på i hemstaden, det var ett tag sen men vet inte när det skulle passa in.

Det går bra med sprutorna, Puregonpennan är som en fis i rymden jämfört med Cetrotidesprutan. Och vilket rappel det är att blanda till! Men som sagt, det går bra fast jag börjar få små blåmärken på magen.

Tenta ångest!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: