Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Måndag

Kategori:

Ny vecka. Jag tycker att tiden helt plötsligt går så fort! Det känns som att det just var måndag. Idag är det sprutdag 5 och då ska jag lägga till en spruta så nu ska jag sticka mig i magen 2 ggr per kväll.

Var och tog blodprov i morse. Jag trodde att jag inte skulle vara så spruträdd längre, nu när jag sticker mig själv varje kväll, men där hade jag fel! Usch vad det är obehagligt! 2 UL är inplanerade i veckan och jag hoppas att allt kommer att se bra ut.

Nä, dags att ta mig i kragen och fortsätta tentaplugga!

Kommentarer

  • S säger:

    hej! vad heter sprutan du tar nu? å den du ska lägga till?.. själv så ska jag spraya å ta spruta samma tidigt :)

    Svar: Den jag började med, och fortfarande tar heter Puregon. Den jag lade till från ock med igår heter Cetrotide. Vad ska du
    få för något?
    Jeanette

    2012-10-30 | 18:22:29
  • S säger:

    jag ska spraya med synarela och ta gonal-F injektionen.. tror de heter så där orkar inte springa å kolla ;P. Imorgon är första spray dagen :)

    2012-10-31 | 20:38:16

Kommentera inlägget här: