Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Lördag

Kategori:

Idag är det en riktigt "göra-inget-dag". Tog sovmorgon till halv elva, gick en promenad med vovven i det fina vädret, for och handlade lite lördagsgodis och sen bara myst i soffan och det har jag tänkt göra i några timmar till. Härligt med lite egentid! Maken är på kurs med nya jobbet och senare ikväll ska jag ut med en tjejkompis på krogen. Nyktert för mig såklart då jag ska börja med sprutorna vilken dag som helst :)

Ni som är i denna situation vet hur känslorna kan vara som en berg och dalbana. Igår då jag återigen fick beskedet att medicinen inte kommit så bröt jag typ ihop på vägen hem i bilen, det kändes verkligen som att allt går emot oss. Nu är det ju inte sån stor sak, det går ju säkert på något annat sätt att få tag i medicinerna och jag har fortfarande inte fått mensen så det är ju ingen panik än. Denna gång så ringde apotekaren till företaget som ska skicka medicinen och där sa dom att dom packat och skickat iväg dom i fredags på förmiddagen och det känns ju lite bättre. Nu har dom lovat att ha medicinen hemma på måndag istället.

Idag är en bättre dag. Jag känner mig glad och förväntansfull, kanske beror det på att solen är framme för första gången på typ två månader :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: