Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Fredag!

Kategori:

Äntligen helg! Fast jag undrar hur mycket vila det blir då jag har tenta på torsdag :/
Jag har varit i Luleå både torsdag och fredag, skola men det har även blivit en del shopping. I torsdags så köpte jag till och med julklappar! Härligt att vara igång med det!

Mensen har kommit och jag har kommit igång med sprutorna. Lite läskigt är det att ge sig själv en injektion. Men det har då inte gjort ont än så länge. Jag är öm i stickområdet och varit lite illamående men annars inga biverkningar.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Härligt att vara igång med sprutorna! Lycka till med dom!

    Svar: Ja verkligen! Tack så mycket :)
    Jeanette

    2012-10-26 | 20:19:50
    Bloggadress: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här: