Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Torsdag

Kategori:

Vecka 6 (5+3). Idag har jag varit på stan och käkat lunch med en kompis. Sen svängde jag förbi frissan för att kolla om dom hade någon dropin tid och det hade dom! Så nu har jag axellångt hår. Hon tog av ca 15-20 cm, skönt!

Ikväll har jag julpyntat och det blev så mysigt! Men vi ska fara en sväng på solbacken imorgon och köpa lite mer pynt, det kan aldrig bli för mycket :)

Jag sover och sover men är ändå trött. Gissar att det har med graviditeten att göra. Det sticks även i magen lite överallt. Men mina kompisar som varit gravida säger att det är växtvärk så det låter ju bra. Vi har även fått kallelsen till VUL så om några veckor får vi förhoppningsvis se hjärtat slå på den lilla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: