Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Tisdag

Kategori:

Vecka 6 (5+1). Oj så konstigt det känns att skriva detta! Varken jag eller maken har nog fattat detta än. Det är ju ändå en ganska stor sak att smälta :)
Vi ska bli föräldrar!

Jag förstår om jag tappar några följare nu, vet hur jobbigt själv jag tyckte det var att läsa om andras lycka. Inte att jag missunnade någon den lyckan, utan det blev helt enkelt för jobbigt för mig att alltid vara den som misslyckades. Men här har ni iallafall ett bevis på att det kan lyckas :)

Efter 3 år och 3 månader har vi äntligen lyckats få det efterlängtade pluset. Vad skulle vi göra utan vetenskapen? Tack vare IVF så är vi nu lyckligast i världen!

Kunde inte hålla mig så jag handlade en tidning :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Visst är det underbart, man har gått och spanar på de där tidningarna länge nu! Läs och njut!

    Svar: Ja verkligen! :)
    Jeanette

    2012-11-27 | 15:48:32
    Bloggadress: http://kampenmotklockan.blogg.se

Kommentera inlägget här: