Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Onsdag

Kategori:

Vecka 6 (5+2). Idag tog vi sovmorgon med stot S! Klev upp 11:30! Fast jag skulle kunna fortsatt att sova.

Idag blir det att börja med julbaket, har handlat alla ingredienser och laddat hem en massa julmusik till spotify så jag ska komma in i julstämning. Jag vill julpynta typ nu, men väntar i två dagar till. Fast jag har tjuvpyntat lite redan, en julblomma och en tomtemor.

Känslorna över graviditeten växlar, från överlycklig till orolig för missfall sen tillbaka till att vara överlycklig. Är det så hela graviditeten?

Kommentarer

  • Idaeri säger:

    Ja! Och sen försvinner inte oron för att bebisen är ute! Den finns resten av livet! :) kram

    2012-11-28 | 21:47:29

Kommentera inlägget här: