Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Lördag

Kategori:

Nu bar det några dagar den jag skrev här. Är nu inne på (g)ruvardag 10. Har ont i brösten konstant, det har jag haft sen jag började med Lutinus. Lite äckelvarning, jag har även haft mycket, mycket vattniga flytningar och har det fortfarande. Det känns i princip som jag kissarna ner mig lite hela tiden. Inte så roligt att gå med trosskydd fulla trosan för att inte lämna fläckar där man suttit... Detta började även när jag började med Lutinus.

Det känns så konstigt att gå och vänta på något som redan kan vara kört, det kan ha varit kört redan på ET dagen och här går vi och väntar och längtar, i onödan? Det känns även så himla konstigt att jag skulle kunna ha något i mig som skulle kunna utvecklas till ett barn.

Såg nyaste Twilight filmen igår på bio, oj så bra alla dom filmerna är!!! Fast vi kände oss lite malplacerade, jag och maken bland alla 15 åringar :)

Lyckades även styra ihop middag igår med vänner, tacos! Så det blir en fullspäckad helg, så roligt!!! Nä dags att kliva upp och göra i ordning allt inför kvällens middagsbjudning!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Sen allt jobbiga hände för oss så har mina tanke banor bara tänkt att det nu kommer vara omöjligt för oss att bli gravida igen(jag vet att det inte är så men tanken är svår att utrota)
    Men då sa en kvinna till mig att man ska inta ta ut sorgen i förskott, för det kan ju visa sig att då varit ledsen i onödan :)

    Njut och längta även fast det kan va svårt att tillåta sig innan man vet. Jag hoppas allt jag kan!!
    Kram!!

    Svar: Tack för peppningen! Hoppas att pluset kommer till er snart igen! Kram
    Jeanette

    2012-11-17 | 14:28:02
    Bloggadress: http://sokkerflikkan.blogg.se
  • L säger:

    Kände mig också gammal som gatan när vi gick och såg den filmen på bio :P

    2012-11-19 | 07:39:23
    Bloggadress: http://www.thatsliife.wordpress.com

Kommentera inlägget här: