Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Torsdag

Kategori:

Vecka 10 (9+3). Som ni märkt så har jag tagit jullov från bloggen. Fullt upp med jul och släkter. Imorgon blir det lite vanlig vardag då maken jobbar och jag har skolarbete att göra, har skjutit upp det alldeles för länge!
Efter blödningen förra veckan så har de bruna flytningarna upphört. Skönt att äntligen slippa trosskydd! Igår gjorde jag även ett graviditetstest och det var fortfarande mycket starkt. Barnmorskan sa att man kan prova och testa en vecka efter blödning om man är orolig för missfall, då ska det visst inte ge utslag. Men som sagt, starkt plus så det verkar som att det fortfarande bor någon i min mage :)

Den här julen är nog den bästa hittills, äntligen är jag gravid! Det känns fortfarande helt overkligt men jag har börjar må illa i tid och otid så nu verkar det som att jag fått illamåendet jag längtat efter. Jippi! Eller? ;)

Förutom det underbara som händer i min mage så ficka jag även några andra julklappar. Bl.a. den där tavlan på den söta hunden som jag lagt upp en bild på tidigare och ett jättefint armband från maken.


Kommentarer

  • L säger:

    Jag har fortfarande flytningar och blöder, och jag tog ett test i går och det var fortfarande positivt min akut gynläkare sa att det kan visa positivt upp till 6veckor efter om man fått missfall. Undra varför läkare säger olika :/ Hoppas du haft en bra jul. kram

    Svar: Ja så knäppt att de säger olika! Hoppas att du inte har allt för ont. God fortsättning! Kram!
    Jeanette

    2012-12-27 | 08:40:02
    Bloggadress: http://thatsliife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: