Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Tisdag

Kategori:

Vecka 7 (6+1). Idag har jag gjort bort lite skolarbete. Funderar på att göra bort allt innan helgen så jag får jullov. Det jobbiga är att om jag inte har något att göra så går tiden sååå sakta!

Nu är det två veckor kvar till VUL och jag är så nervös! Tänk om dom inte ser någon bebis där inne? Eller att dom ser en men inga hjärtslag! Som sagt så har jag inte så många graviditetssymtom så jag är så rädd att det är kört. Men ingen blödning än iaf, det är alltid nåt. Vill köpa ett gravtest och pinka på det imorgon bara för att se om det fortfarande är plus. Men fy vad jobbigt om det skulle visa minus! Ja oj vad jag är knäpp just nu, det är nog den här jävla väntan. Jag är sååå less på att vänta! Först vänta ett år på att få gå med i barnlöshetsgruppen, sen besked om att vänta ännu två år innan vi kvalificerar in för IVF, väntan på kallelse till IVF, vänta på äggplockning, vänta på insättning, vänta under ruvningstiden, vänta på VUL. Jag HATAR att vänta!

Mys här hemma, varmt inne och -21c ute.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: