Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Söndag

Kategori: Allmänt

Vecka 7 (6+6). Bloggappen funkar inte, har inte gjort det på flera dagar. Skitstörande! I helgen har vi umgåtts med vänner varav ett par som är gravida. Så härligt att äntligen få vara med i det gänget. Jag känner mig lite mer gravid då jag får prata om det med andra.  Varken jag eller maken är några glöggdrickare men jag hittade en med smak av hallon-lakrits som vi måste prova. Tänkte lägga upp en bild på glöggen med då den här skitbloggen vägrar fungera så går det inte...

Kommentarer

  • C säger:

    Vad härligt att få vara med i gravidgänget efter att ha fått suttit utanför så länge!
    Det suger att appen slutat fungera :/
    Kram!

    2012-12-10 | 18:25:55
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se

Kommentera inlägget här: