Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Onsdag

Kategori:

Vecka 8 (7+2). Ja idag kan vara sista dagen jag får skriva så. Imorgon är det dags för VUL och jag är supernervös! Köpte en ny gravidtidning idag, tänkte att jag ska få njuta in i det sista.

Idag blir det lax och ugnsrostade rotfrukter till middag, tråkigt dock att äta själv då maken jobbar eftermiddag.

Då vi inte vet vad VUL kommer att visa så har maken tagit ledigt imorgon, förhoppningsvis får vi en långhelg med lyckokänslor och lite gravidfirande.

En liten parantes, tack för alla fina och peppande kommentarer! Tyvärr så kan jag inte svara på dom från bloggappen så därför kan det gå några dagar innan jag svarar. Återigen, tack! Det värmer i hjärtat att så många bryr sig om oss och vår resa.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Håller verkligen tummarna för er! Jag har en nära vän som också hade bruna flytningar i början av graviditeten och allt gick jättebra, förhoppningsvis så är det så även för dig.
    Kram!

    2012-12-12 | 18:20:43

Kommentera inlägget här: