Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Onsdag

Kategori:

Vecka 9 (8+2)? Igår eftermiddag var det inte bara bruna flytningar som kom, det var färskt blod... Inga magsmärtor ännu och nu på morgonen var det brunt igen istället för rött. Jag vill vara positiv men det är så svårt! Blod = missfall? Väntar på att barnmorskan ska ringa upp så jag får något svar. Vill inte sväva i ovisshet hela jul och nyårs... Vad ska vi säga till våra familjer och vänner? -"Äntligen har vi lyckats! Eller vi tror det åtminstone, fast kanske fick vi missfall förra veckan?"
...

Kommentarer

  • L säger:

    Åhnej, håller tummarna...

    2012-12-19 | 11:10:12
    Bloggadress: http://thatsliife.wordpress.com/
  • C säger:

    Förstår om det är svårt när du inte vet. Jag tycker du ska åka in direkt. Åker du till akuten så kommer dom inte att neka dig ett VUL och då får du svar direkt. Det är inte roligt att leva i ovisshet. Jag hoppas att allt ser bra ut men gör dig själv en tjänst och kolla upp det direkt. Kramar!

    2012-12-19 | 12:53:00
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se
  • Emma säger:

    Åh vad jag lider med dig... Ovisshet är en hemsk känsla. Håller tummarna för er!

    2012-12-19 | 14:46:03
  • Cohen säger:

    Vad sa bm? Får ni komma på ett vul för att kolla läget? Håller tummarna såååå att allt är okej!

    Svar: Hon lugnade mig lite, det har inte kommit mer blod, peppar peppar, och jag har inte haft ont. Om jag börjar blöda igen så tyckte hon jag skulle kontakta kvinnokliniken för att göra ett VUL. Ingen vits att göra ett nytt gravtest heller förens om en vecka sa hon. Så nu fortsätter vi som tidigare. Tack!
    Jeanette

    2012-12-19 | 20:58:48
    Bloggadress: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com
  • Martina säger:

    Jag fick med bruna flyttningar redan i vecka 6 men det var inget miSsfall. Håller tummarna!

    2012-12-19 | 23:26:36
  • L säger:

    Hur har det gått?? Om du vill skriva något längre kan du skicka en kommentar i min blogg som jag inte publicerar.

    Svar: Tack snälla du! Det verkar som att det gått bra, håller tummarna! Kram!
    Jeanette

    2012-12-21 | 06:33:23
    Bloggadress: http://thatsliife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: