Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Vecka 20 (19+5)

Kategori: Allmänt

Fick lyssna på bebben i tisdags igen, så nu borde jag ju klara mig till tisdag iaf :) 

Det blev en tung arbetsdag igår/idag. Jobbade på "min" förskola 8:30-16:30, hann bara hem och laga middag så ringer chefen och berättar att det är kris på personal på OB-förskolan och undrar om jag kal jobba natt där. Så jag åt upp maten och drog vidare till nästa förskola. Har nu jobbar sen kl 18 igår och slutar kl 9,alltså om ca 2 timmar. Det blev ett 24 timmars pass! Ett barn har vaknat och var just på toa, jag sa att det fortfarande är natt så den får fortsätta sova :) det blev inte många timmars sömn denna natt men det får jag ta igen natten som kommer.

Idag får vi främmande från Lycksele, det blir trevligt! En shoppingtur på stan med E medans killarna är på skoter vm. Hoppas att det finns kvar nån snö för dom att köra på och att allt inte regnade bort igår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: