Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Fyra år

Kategori: Allmänt

Ja nu har fyra år av försök passerar och ingen bebis i sikte.

Denna månad hade jag då ägglossning iaf. Dag 15 fick jag en glad gubbe på stickan, så nu hoppas vi att jag har ÄL nästa månad också så vi kan kontakta kliniken. 

Skolan har börjat om och vi har redan startar med vår C-uppsats. Fullt ös! 

Igår var det vår förlovningsdag, fast det hade vi båda glömt (nu ska man väl bara fira bröllopsdag ;)) så inget firande alltså, men tänkte fara på stan och se om jag kan hitta nån liten grej att ge A. Blommor åtminstone. Lite bilder från Insta som jag lagt upp i sommar.









Kommentarer

  • Norran, Yvonne Rönngren säger:

    Hej Jeanette. Jag ska göra en artikel om barnlöshet, och har sett att du är öppen om att du och maken är i denna sits. Kan du/ni vara med på något vis i en artikel? Hör av dig, även om ni tackar nej. Om någon annan som är berörd och bor i Skellefteområdet (Norrans område) läser detta och kan ställa upp är ni också välkomna. Tel 0910-578 02. Hälsningar från reporter Yvonne Rönngren. [email protected]

    2013-09-18 | 09:24:51
  • Norran, Yvonne Rönngren säger:

    Hej, alla följare av Jeanettes blogg. Jeanette med make har avböjt att vara med i en artikel. Så nu bollar jag frågan vidare till er som är läsare, och som är i samma sits. Någon som kan tänka sig att vara med i ett reportage och berätta hur det är att genomgå utredningar och behandlingar. Den vi söker ska bo i Norrans område. Mejla mig om du kan vara med. [email protected]

    2013-09-19 | 12:23:26

Kommentera inlägget här: