Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Tisdag

Kategori:

Dagen började med att åka in till kvinnokliniken för att ta blodprov. Sen åkte jag hem och började med skolarbetet. Jobbade på riktigt bra men när jag jobbade på som bäst kom en elektriker och bröt strömmen i tre timmar = ofrivillig paus i pluggandet. Och nu är jag inte alls sugen på att starta om, blir nog så att jag fortsätter imorgon. Ikväll får bli en myskväll tillsammans med Q då maken är borta ikväll.

Måste visa en bild på min nya favoritklänning! Den har tillhört min mormors syster, är över 50 år gammal och sitter som ett smäck!!!

Kommentarer

  • C säger:

    Gud vilen fin klänning! Synd att den är gammal för då får man ju aldrig tag på en likadan ;p kramar

    Svar: ja visst är den vacker!
    Jeanette

    2013-03-19 | 19:57:49
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se

Kommentera inlägget här: