Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Ingen ägglossning...

Kategori: Allmänt

Det var konstigt. Har nu testat 14 dagar i streck med dom dyra Clear Blue digitala ägglossningstesterna och inte fått utslag... Började testa på dag 12 då min cykel brukar vara kring 30-32 dagar lång. Typiskt! Vi vill ju komma igång igen med barnverkstan nu, typ på en gång.
För att vi ska kunna göra FET så ska jag ha kollat min ÄL nån månad så jag vet ungefär när och om jag har ÄL. Jag har ju kollat min ÄL flera gånger tidigare under dessa år och varje gång har jag haft ÄL. När vi skrev in oss i Barnlöshetsgruppen så skulle dom kolla min ÄL och jag fick 3 remisser för blodprov, efter första gången så ringde dom och sa att jag inte behöver komma tillbaka för jag hade visst sån bra och kraftig ÄL, så med andra ord, ingen ÄL är en ny erfarenhet hos mig.

Idag är näst sista dagen på sommarjobbet, känns sådär. Skönt att få nån vecka ledigt men det har varit skönt att tjäna pengar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: