Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Torsdag

Kategori:

Jag är verkligen ingen rolig person för tillfället. Allt känns bara jobbigt. Skolan går inte så bra nu, fått komplettering på två inlämningar och vi får bara mer och mer uppgifter... Svårt att hitta motivationen för de nya skoluppgifterna när man måste göra om de gamla.
Jag tror att allt som händer, eller rättare sagt inte händer, i mitt liv börjar påverka skolan och det känns inte bra. Jag är nu inne på min näst sista termin och borde känna glädje i att snart vara färdig men allt känns bara jobbigt.

Vi har nu tagit beslut om att vi lägger allt som har med barn att göra på is till hösten åtminstone. Ska försöka ha en trevlig sommar och tjäna pengar. Mest troligt har jag fått ett sommarjobb, ska provjobba två dagar i maj och se hur det går.

Kommentarer

  • Leah säger:

    Låter som en bra plan, mys och ha en underbar sommar :)

    2013-04-26 | 15:08:44
    Bloggadress: http://hael.blogg.se

Kommentera inlägget här: