Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Tisdag

Kategori:

Denna dag har mest bestått av skolarbete. Har två inlämningar tors-fred och som vanligt är jag ute i sista stund. Men en uppgift är då klar nu iaf. Tror jag drar in till campus imorgon och gör klart den andra, ska lix äta lunch där med Sofie och jag jobbar nog bättre där än här hemma. Där kan jag ju inte hitta på att jag ska städa eller göra nåt annat roligare :)

Mensen har fortfarande inte kommit, gjorde ett graviditetstest bara för att och det var negativt. Så nu får den faktiskt ta att komma!

Kommentarer

  • PiOmiO säger:

    Hej!, Jag hittade hit via http://www.villhabarn.se/blogglista Där du stod med, Kul att hitta en IVF blogg till, har ngr i samligen nu men man får ju inte nog när man själv är i samma karusell. har sprayat 10 dagar och väntar på att få börja med sprutorna. Lägger till din blogg i min bloglovin så den blir lättare att följa=)

    2012-10-25 | 12:37:45
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här: