Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Torsdag

Kategori:

Idag har varit en pluggdag, och den är inte över än. Jag ska passa på att skriva lite mer nu när maken ska se hockey.

225 enheter ska det vara, inte 220 som jag skrev igår. Och jag kan säga att Orgalutran-sprutan gör lite ont att ta. Det är en tjockare nål än på Puregon-sprutan så det känns som när man ska göra hål på en varmkorv när jag sticker mig. Är även öm i/på magen så jag ser inte fram emot att sticka mig ikväll. Imorgon är det dags för ultraljud igen och förhoppningsvis har äggblåsorna vuxit som dom ska så jag får en tid för ägglossningssprutan och äggplockning! Hoppas!!!


Kommentarer

  • C säger:

    Lycka till imorgon! Håller tummarna för dina ägg :) KRam!

    2013-03-21 | 19:27:38
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se
  • Sofie säger:

    Lycka till! Håller tummarna! Kram

    2013-03-21 | 22:03:33

Kommentera inlägget här: