Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Måndag

Kategori:

Idag är det sprutdag 4. Måste ringa kliniken imorgon och höra om hur jag ska ta de sprutor jag ska lägga till från och med imorgon. I bipacksedeln står det att jag ska sticka i låret men allt annat, även förra gången, ska stickas i magen. Imorgon är det även dags att ta blodprov, börjar känna mig ganska van så min spruträdsla kanske börjar ge med sig. Även två ultraljud är inplanerade i veckan. Nu är det bara att hålla tummarna att mina ägg växer som dom ska!

Quattro med sin slutspelströja, heja Skellefteå AIK!

Kommentarer

  • Evve Sundqvist säger:

    Håller alla tummar och tår för att det går HELA vägen denna gång! :)

    Svar: Tack Evve!
    Jeanette

    2013-03-18 | 17:45:30

Kommentera inlägget här: