Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Drömmar

Kategori:

Fy så jobbigt det är att vakna och fortfarande tro att drömmen är verklig. Drömde att vi äntligen fick en liten bebis, en liten pojke som var så fin! Men nä, när man vaknar till så inser man att så är inte fallet, det är som en käftsmäll med ett vasst knogjärn...

Cyklade 2,4 mil igår och det känns i låten idag, aj! Fint väder är det idag, kanske sätter mig och solar för första gången i år.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Önskar att jag inte kunde säga att jag vet hur det känns. men nu gör jag det. Brukar själv drömma lite nu och då om att jag fått en sådan fin liten pojke och han har alltid röda kläder på sig. Och som du säger känns det så fruktansvärt när man vaknar.

    2013-05-17 | 15:37:04
    Bloggadress: http://intejaginte.blogspot.com
  • Leah / hael säger:

    Shit vad duktigt gjort

    2013-05-17 | 15:49:51
    Bloggadress: http://hael.blogg.se/

Kommentera inlägget här: