Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Varför

Kategori:

Nu är det snart två veckor sedan vi fick beskedet att tvillingarna var döda. Vet inte hur vi lyckats överleva men på något sätt så har det gått.

På måndagen den 7:e träffade vi doktorn igen och då konstaterade hon att dom var döda. Vi fick då en massa piller med oss hem. Några av pillren skulle göra så att livmoder stöter ut fostren. Min kropp hade inte förstått att dom var döda och utan pillren skulle de kunna vara kvar i mig länge. Det kändes inte så kul att jag gick omkring med två döda foster i mig...
Så jag tog pillren och bara några timmar senare kom blodet och några klumpar. Doktorn sa att jag kommer blöda i ca 2 veckor men att fostren skulle komma ut innan fredagen, 4 dagar efter pillerstarten. Men då jag pratade med KK på fredagen så trodde dom inte allt kommit ut så jag fick tid att åka in och kolla i måndags. I lördags kom nog allt ut, hade en stor klump i bindan, såg lite ut som ett trasigt och blodigt getingbo. som tur var så var allt ute vid kollen i måndags så jag slipper en skrapning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: