Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Onsdag

Kategori:

Det ser inte ut att minska med skoluppgifter, det är snarare så att det ökar! Men det kanske ska vara så i slutet av utbildningen. Har iaf klarat förra kursen så nu behöver jag bara fokusera på specialpedagogiken.

Fick första mensen efter missfallet/MA i torsdags och den är helkonstig! Jag brukar blöda i ca två dagar med lagomt flöde men den här gången så har det fortfarande inte slutat och imorgon har jag blött en vecka. Plus att jag blöder MYCKET, blöder igenom både tampong och binda på bara nån timme, det har aldrig hänt förut. Men det kanske är normalt efter missfall?

Vi håller på här hemma för fullt med att renovera och fixa, det blir så fint! Det känns mer och mer som "vårt" hus då vi "renoverar bort" gamla ägarna. Det är skönt att hålla sig sysselsatt så tråkiga tankar håller sig borta.

Lite bilder från renoveringen, just när vi börjat riva och sedan när vi tagit upp hålet och byggt möbeln.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: