Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Ruvardag 5

Kategori:

Vaknade 03:30 och 06:10 på grund av att det läker vätska, fy vad jag är less på det. Skulle vilja ha en riktig blöja, då slipper man fundera på om man läker igenom trosskydden hela tiden... Jag hade en förhoppning om att det skulle avta snart men läste i lägg från förra gången och på dag 10 läckte det fortfarande "jätte,jättemycket" :(

Försöker hitta något sommarjobb, jag tackade nej till mitt vanliga som jag haft i 5 år på grund av min rygg. Men jag hatar att söka jobb! Fy så pinsamt det är! Men vi behöver pengar så det är bara att söka. Jag har anmält mig tillgänglig i vikariepoolen för att kunna arbeta på förskolor men där får man inte veta förens samma dag typ. Har även pratat med alla förskolechefer så de vet att jag finns.

Det som känns tråkigt är om jag tackar ja till ett jobb som te.x. Personlig assistent eller att jobba på typ Konsum och sedan skulle få ett erbjudande om jobb inom förskola som jag då måste tacka nej till.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Söka jobb. Vilket mörker. Jag är också ute på sommarjobbsjakten. Tycker det alltid känns mörkt och hopplöst den här tiden. Men det brukar ju släppa närmare inpå.

    Hoppas allt är bra med er!

    Svar: Ja verkligen! Men nu har jag sökt några iaf, hoppas man får nått iaf :)

    Desamma!
    Jeanette

    2013-04-04 | 11:23:53
    Bloggadress: http://sokkerflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här: