Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Söndag

Kategori:

Helgen lider mot sitt slut. Sovrummet är nu klart och jag är jätte nöjd! Nu ska jag bara fundera vad jag vill sätta upp på väggarna, vill ju inte göra hål i den nya tapeten i onödan.

Min älskade gamla trotjänare, Volvon, har tyvärr fått en dödsdom i princip... Besiktades i fredags och hela underredet är upprostat. Känns jättetråkigt! Men förhoppningsvis så har jag en vän som vill ha den. Jag vill inte se att den går till någon som ska köra sönder den, typ folkrace eller dylikt då den är så fin, förutom under då. Det skulle rent ta ont i hjärtat. Ja jag vet att det bara är en bil, men den har gett mig många fina stunder, bl.a. var den med på min möhippa i Concord De Charm, jag har ägt den i snart 6 år och det är den bästa bil jag haft. Vi har även samma födelsedag fast den är 14 år äldre än jag :)

Imorgon blir det praktik, sista veckan och på kvällen blir det räkor med vänner, gott!

Nedersta bilder är tagen på min möhippa på motorveckan, Concord De Charm, av en fotograf från Västebottens kuriren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: