Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Måndag

Kategori:

Ny vecka! Började tidigt imorse på praktiken, sen bar det iväg till veterinären igen. Det blir kortison en månad till för Q, stackarn.

Dagen för första IVF mötet närmar sig och jag har blandade känslor, tänk om dom hittar nåt stort fel eller att det misslyckas! Fast tänk om det lyckas, oj oj oj, ska man våga hoppas?!

Nu har det blivit en sån där period igen då typ alla i vår närvaro blir gravida. Det är jätteroligt för dom men samtidigt skitjobbigt för oss. Varje gravidmage är en påminnelse av vårt misslyckande... Jaja bara att ligga lågt och försöka fokusera på annat, fast det är jobbigt, jättejobbigt!

En rolig sak som hänt är att en gammal vän förlovat sig med sin flickvän! Stort grattis till er C och L!

Dags att tillaga middag, nu är det bara två veckor kvar tills småbröderna flyttar hem igen! Åh vad jag längtar! Då får jag å gubben äntligen vara ifred här hemma.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Oj tack så mycket!!

    Känner igen känslan att varje gravidmage påminner om ens eget misslyckande!! Det är sp fruktansvärt jobbigt att ha den tanken i bakhuvudet.
    Men vi båda måste få ha turen på vår sida snart!!
    Tänk vi kanske till och med lyckas samtidigt :D

    Krama om Q från mig och hälsa han att det börjar va läge att bli frisk :)

    2012-10-08 | 21:05:36
    Bloggadress: http://sokkerflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här: