Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Apoteket

Kategori:

Var på Apoteket och hämtade ut mina mediciner idag. Tro nu inte att det ska gå vägen någon gång för oss... Dom har inte fått hem allt som vi behöver! Dom lovade i tisdags att allt skulle komma tills idag men nej. Det som saknas är sprutorna jag ska börja ta på femte dagen, som tur är. Nu har dom lovat, igen, att dom ska få hem den medicinen till imorgon.

Jag la verkligen fram hur viktigt det är att jag får tag i dessa sprutor. För hur går det om jag ska börja spruta typ imorgon men har inga "fortsättnings sprutor"? Då är det ju helt lönlöst att jag börjar spruta från första början... Och jag vill inte vänta tills nästa menscykel, för då måste vi säkert avvakta med tanke på jul ledigheter och sånt...

Blir sååå less!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: