Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Torsdag

Kategori:

Ruvardag 15 och jag har fortfarande brunaktiga flytningar. Men hoppas att det lilla embryot håller sig kvar. Försöker övertyga mig själv om att det är själva slidväggen eller livmodertappen som det kommer lite blod ifrån, som i sin tur orsakar dessa flytningar. Tänker att jag kanske river i den/dem med den där "pinnen" jag använder för att stoppa in pillerna. Visst låter det troligt :)

Igår handlade jag en Pippi-klänning! Det är så skön och mysig! Nu får OnePiecen vila. Och ja, den är lite för stor men jag har ju en baktanke med det ;)

Kommentarer

  • L säger:

    Jätte fin, har en tröja i samma. Mysiga.

    Svar: Ja jätte mysiga!
    Jeanette

    2012-11-22 | 18:59:43
    Bloggadress: http://thatsliife.wordpress.com/
  • C säger:

    Så länge du inte blöder så lever hoppet! Fasiken vilken fin klänning :) Hoppas den sitter lite tightare om någon månad ;) Kram!

    Svar: Ja vi hoppas på det :)
    Jeanette

    2012-11-22 | 19:58:18
    Bloggadress: http://spyor.blogg.se

Kommentera inlägget här: