Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Tisdag

Kategori:

Idag har jag inte gjort mycket. Sovit, ätit, sett på tv. Men lite nytta har jag gjort, har äntligen postat tack-korten från bröllopet. Det tog bara 94 dagar... Skyller på att vi haft annat för oss. Jag svängde även förbi på porslinsbutiken här i stan och handlade lite Mon Amie porslin. Dom är så fina!

Sen undrar jag om det är någon fler bloggare som fått en förfrågan från en reporter ang barnlöshet? Och hur tänker ni om det? Ska ni ställa upp?

Kommentarer

  • PiOmiO säger:

    Nix har inte fått förfrågan, vad vill dom att man ställer upp med? anonym intervju? mailkontakt? Låter intressant ;-) vart publiceras det?

    Svar: Vet inte riktigt vad dom vill att man ska göra.Mest troligt intervjuer om hur det är att vara
    ofrivilligt barnlös. Vet inte om man får vara
    anonym, hon skulle kolla upp det på nått möte
    idag. Tidningen är visst nystartad och heter Barnlängtan.
    Jag tycker att det är en jättebra idé, men det
    är nog svårt att få tag i människor som inte vill
    vara anonyma... Tyvärr!
    Jeanette

    2012-11-06 | 21:21:01
    Bloggadress: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här: