Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag står shopping på schemat, ovanligt! ;) behöver ett par nya skor/stövlar som passar både till byxor och klänning och det är inte lätt att hitta. Tänkte även försöka handla dom sista julklapparna så är det klart och ur världen. Jag försöker göra bort så mycket som möjligt om vi skulle få ett negativt besked så småningom... Jag tänker att vi kanske inte är så pigga på att gå på stan i december om vi får veta att ägget inte fäst eller att det fäst men blir missfall.
Oj vad positiv jag låter, not! Jaja, nu går jag händelserna i förväg. Till att börja med måste ju först äggen plockas, befruktas och återinföras och det är mycket som kan gå snett redan där. Så som sagt, det känns skönt att få "göra klart" så mycket som möjligt.

Till veckan så ska vovven mest troligt få sluta/trappa ner sin medicin. Det blir bra för nu är han tjock!

Försökte lägga upp bilder på vovven men som vanligt strular det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: