Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Lördag

Kategori:

Oj! Är det redan lördag?! Alltså är det ruvardag 4 idag. Om allt gått vägen så ska embryot ha fäst nu. Hoppas!!!

Jag trodde att jag skulle vara livrädd för att röra mig av rädsla för att "tappa" embryot. Nog är jag rädd men inte så rädd att jag måste vara sängliggande i 9 månader men benen i vädret :)

Är fortfarande öm i magen sen äggplockningen men det känns mest när jag går med vanliga steg, som jag skrivit tidigare.

Idag ska jag å maken fara på möbelaffärer och kolla på en ny säng. Oj vad jag vill ha en ny säng, den vi har nu består av Jysk billigaste sängkärnor och madrasser och är även snart 10 år. Så att säga att det nog är dags för en ny säng är en underdrift.

På måndag så var vi varit gifta i 100 dagar! Oj vad tiden går fort!

Kommentarer

  • L säger:

    *Tittar in* Håller tummarna och tår hoppas det fäster.
    Jag har precis startat en blogg om mig och min mans resa ,vi har precis börjat men det känns som den hållt på i hundra år. Grattis till 100dagar sm gift. Vi gifte oss i sep ;P

    Svar: Grattis till ert giftermål också! :) Ja, det problemsom vi ofrivilligt barnlösa har är ett sånt konstigt
    problem, det finns som inget slut. När ska man
    sörja och när ska man ge upp?! Ska man ge upp? Det
    är så många tankar som snurrar. Lycka till med allt!
    Var har du för adress till bloggen?
    Jeanette

    2012-11-11 | 12:02:54
    Bloggadress: http://thatsliife.wordpress.com/
  • L säger:

    Min adress http://thatsliife.wordpress.com/

    2012-11-11 | 18:26:10

Kommentera inlägget här: