Önskan.blogg.se

Denna blogg handlar numera om mitt liv som mamma och allt som hör till :)

Måndag

Kategori:

Vecka 7 (6+0). Idag är det fint väder, lite kallt dock, så det blir en promenad då maken kommer hem från jobbet. Igår fick vi en god middag hos svärföräldrarna och ikväll ska vi dit igen men denna gång är det födelsedagsfika.

Shit vad jag är nervös för missfall! Jag söker hela tiden efter graviditetssymtom. Är rädd att om jag inte känner några symtom så går det hela åt skogen... Så än fast det gör ont och är obehagligt i brösten så är jag överlycklig över att känna något! Önskar även att jag fick vara illamående. Knäpp önskning, jag vet, men då skulle det kännas som att detta är verkligt.

Några bilder från gårdagen, både jag och vovven var adventsfina :)
Även bild på snön som kom på ett dygn! Bilden bredvid är från i somras så ni kan jämföra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: